Michaela Berdychová

Diplomová práce

Strategie firmy Zápůjčka pro vstup na vybraný zahraniční trh

Strategy for the company Zápůjčka when entering selected foreign market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá internacionalizaci malé české firmy, která prodává služby na B2B trhu. Vzhledem ke své malé velikosti se firma řídí koncepcí exportního marketingu a s tím souvisejícím etnocentrickým stylem řízení. Prvním cílem této práce je vybrat vhodný trh pro zahraniční expanzi, což je provedeno v několika krocích. Nejdříve je zvoleno několik geograficky blízkých zemí potenciálně …více
Abstract:
This thesis deals with the internationalization of small Czech company, which sells services on B2B market. Due to its small size this company uses the concept of export marketing and ethnocentric managerial style. First aim of this thesis is to choose the best country for expansion to a foreign market. This goal will be achieved by choosing potentially suitable countries, then picking the most relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58335