Vliv temperamentu učitele na výběr vyučovacích metod – Tereza BEZDĚKOVÁ
Tereza BEZDĚKOVÁ
Diplomová práce
Vliv temperamentu učitele na výběr vyučovacích metod
The influence of the teacher's temperament on the choice of his/her teaching methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem temperamentu učitele na výběr vyučovacích metod. Cílem práce bylo zjistit, jak temperament učitele ovlivňuje výběr vyučovacích metod. V teoretické části si diplomová práce klade za cíl charakterizovat učitelovu osobnost, charakterizovat typologii osobnosti podle Eysencka, uvést fáze vyučovacího procesu, nastínit vyučovací strategie, které má učitel ve vyučovacím procesu …víceAbstract:
The master's thesis deals with the influence of teacher temperament on the selection of teaching methods. The aim of the thesis was to determine how teacher temperament affects the selection of teaching methods. In the theoretical part, the thesis aims to characterize the teacher's personality, describe the personality typology according to Eysenck, introduce the phases of the teaching process, outline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEZDĚKOVÁ, Tereza. Vliv temperamentu učitele na výběr vyučovacích metod. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Využití Eye Trackingu při analýze zrakového vnímání studijních materiálů ve vztahu k typologii osobnosti
Pavel Rosenlacher -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Informovanost pedagogů na 1. stupni o tranzitorním objektu a jeho význam pro děti v 1.-3. třídě ZŠ
Veronika ZÍKOVÁ -
Vybrané aspekty životního stylu učitelů 1. stupně základní školy
Romana Hlavizňová -
Téma práce česky Připravenost a informovanost učitelů 1. stupně ZŠ na žáka s diabetem
Tereza Mikošková -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová
Název
Vložil
Vloženo
Práva