Václav Loubek

Bachelor's thesis

Efektivita outdoorové reklamy

Outdoor Advertising Effectiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se na problematiku venkovní reklamy dívá optikou veřejnosti, příjemců reklamních sdělení. Zjišťuje, jak veřejnost vnímá jednotlivé reklamní nosiče, zda si jich všímá a v jaké míře. Dále hledá odpověď na otázku, zda je reklama ve venkovním prostředí efektivní a jaké prostředky by zadavatelé měli používat pro vyšší efektivitu outdoorové reklamy.
Abstract:
This bachelors' thesis observes the topic of outdoor advertising from the point of view of the general public, the recipients of advertising messages. It identifies the perception of single outdoor advertising carriers, if the public notices them and how. It also searches the answer for the question of the effectiveness of outdoor advertising and what means should be used by the advertisers to increase …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Loubek, Václav. Efektivita outdoorové reklamy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic