Zdroje motivace žáků 2. stupně ZŠ k mimoškolním činnostem – Klára SLUSARZOVÁ
Klára SLUSARZOVÁ
Bakalářská práce
Zdroje motivace žáků 2. stupně ZŠ k mimoškolním činnostem
The sources of the motivation of lower-secondary school students for out-of-school activities
Anotace:
Tato bakalářská práce sleduje, jaké jsou zdroje motivace žáků 2. stupně ZŠ k mimoškolním činnostem. První kapitola teoretické části se zabývá socializací, jejími druhy a procesem. Druhá kapitola se zaměřuje na prostředí, ve kterém se adolescent nejčastěji nachází a kterým je zároveň nejvíce ovlivňován. Třetí kapitola se zabývá motivem, motivací a jejími procesy. Čtvrtá kapitola je věnována pubescentům …víceAbstract:
The bachelor thesis observes what are the sources of motivation of lower-secondary students towards extra-curricular activities. The first chapter of the theoretical part deals with socialization, its types, and its process. The second chapter focuses on the environment in which an adolescent is most frequently situated, and which influences the pubescent. The third chapter deals with a motif, motivation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Svoboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLUSARZOVÁ, Klára. Zdroje motivace žáků 2. stupně ZŠ k mimoškolním činnostem. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví - Výtvarná výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Genderová socializace a volný čas
Lenka Doležalová -
Ekonomická socializace a trávení volného času dětí
Tereza MARKOVÁ -
LETNÍ TÁBOR - prostředek socializace a edukace nebo pouze zážitek?
Dana Kateřina Topolářová -
Vztah dětí staršího školního věku k rodnému kraji jako aspekt úspěšné socializace
Hana HRUŠKOVÁ -
Socializace jako celoživotní proces
Eliška SÁDLÍKOVÁ -
Socializace jedince prostřednictvím volnočasových aktivit
Barbora JÁNSKÁ -
Možnosti socializace dítěte prostřednictvím iternetu
Veronika Schindlerová -
Socializace dítěte se zrakovým postižením s akcentem na volnočasové aktivity
Lenka JONIAKOVÁ