Role přípravné třídy ve vzdělávání romských dětí – Bc. Jana Zavřelová
Bc. Jana Zavřelová
Master's thesis
Role přípravné třídy ve vzdělávání romských dětí
The role of preparative class in the education of Roma children
Abstract:
Předložená diplomová práce se soustřeďuje na vzdělávání romských dětí, nikoliv však v celé své šíří. Stěžejní části jsou zde přípravné třídy základních škol. V teoretické části se zabývá romskou menšinou, kulturou a koncepcí romské integrace, sociálním vývojem a funkcí rodiny. Dále jsou v této práci charakterizována vývojová specifika mladšího školního věku. V poslední kapitole teoretické části se …moreAbstract:
The present thesis focuses on education of Roma children, but not in its entire width. In the education there is a crucial part of preparatory classes of primary schools. The theoretical part deals with description of the Roma minority, the Roma culture and concepts of its integration, social development and family functions. Further this work characterizes speci-fics early school ages. In the last …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Accessible from:: 23. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zavřelová, Jana. Role přípravné třídy ve vzdělávání romských dětí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ