Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy – Bc. Eliška Pěničková
Bc. Eliška Pěničková
Diplomová práce
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Trend tools of internal communication and their use in company practice xy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá interní komunikací ve společnosti XY. Teoretická část je věnována samotné interní komunikaci, jejímu členění, formám a nástrojům či funkcím a cílům, a s tím spojených i možných problémům a bariérám. V závěru teoretické části jsou představeny moderní trendové nástroje ve vnitrofiremní komunikaci. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření …víceAbstract:
he diploma thesis deals with internal communication in company XY. The theoretical part is devoted to internal communication itself, its structure, forms and tools or functions and goals, and associated with possible problems and barriers. At the end of the theoretical part are introduced modern trend tools in the internal communication. The research part builds on the theoretical and researches through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a1grx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PĚNIČKOVÁ, Eliška. \textit{Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-22]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vaoqj2/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Naděžda Petrů, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
La communication d´entreprise: PSA Peugeot Citroën Slovakia
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová -
Nástroje interní komunikace
Michaela Lenochová -
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Barbora Růžičková -
Interní komunikace ve společnosti Nestlé Česko, s.r.o.
Pavla Lysková -
Interní komunikace v nadnárodních společnostech působících v ČR
Tomáš Palko