Netradiční influenceři a jejich vliv na komunitu – Renáta Řeháková
Renáta Řeháková
Master's thesis
Netradiční influenceři a jejich vliv na komunitu
Non-Traditional Influencers and Their Impact on The Community
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá netradičními influencery a jejich vlivem na komunitu. V teoretické části jsou definovány pojmy, kterými jsou marketing, internetový marketing nebo The Fisherman’s Influence Marketing Model. Teoretická část se také zabývá významem a cílům influencer marketingu. Jsou zde popsány sociální sítě a vybrané platformy. Dále je pozornost věnována influencerům, jejich dělením …moreAbstract:
This thesis is about non-traditional influencers and their impact on the community. The theoretical part defines the terms marketing, internet marketing and The Fisherman’s Influence Marketing Model. The theoretical part also discusses the meaning and goals of influencer marketing. Social networks and selected platforms are described. Furthermore, attention is focused to influencers, their divisions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Reader: Jana Pechová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights