Netradiční influenceři a jejich vliv na komunitu – Renáta Řeháková
Renáta Řeháková
Master's thesis
Netradiční influenceři a jejich vliv na komunitu
Non-Traditional Influencers and Their Impact on The Community
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá netradičními influencery a jejich vlivem na komunitu. V teoretické části jsou definovány pojmy, kterými jsou marketing, internetový marketing nebo The Fisherman’s Influence Marketing Model. Teoretická část se také zabývá významem a cílům influencer marketingu. Jsou zde popsány sociální sítě a vybrané platformy. Dále je pozornost věnována influencerům, jejich dělením …viacAbstract:
This thesis is about non-traditional influencers and their impact on the community. The theoretical part defines the terms marketing, internet marketing and The Fisherman’s Influence Marketing Model. The theoretical part also discusses the meaning and goals of influencer marketing. Social networks and selected platforms are described. Furthermore, attention is focused to influencers, their divisions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Placená spolupráce jako součást influencer marketingu
Barbora Hančlová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova
Názov
Vložil
Vložené
Práva