Rozdíl v úrovni hrubé motoriky závodnic moderní gymnastiky a step aerobiku – Nikola BICANOVÁ
Nikola BICANOVÁ
Bakalářská práce
Rozdíl v úrovni hrubé motoriky závodnic moderní gymnastiky a step aerobiku
The difference in motor level by competitors in rhythmic gymnastics and step aerobics
Anotace:
Tato práce se zabývá úrovní hrubé motoriky závodnic moderní gymnastiky a step aerobiku ve věku 12-15 let. Zjišťování proběhlo pomocí 11 motorických testů, zaměřených na silové, vytrvalostní, pohyblivostní, rytmické a rovnováhové schopnosti. Testová baterie byla sestavena ze standardizovaných motorických testů vhodných pro tyto dva sporty. Výsledky testů byly zpracovány do tabulek a průměrné hodnoty …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the level of selected motor abilities of competitors of rhythmic gymnastics and step aerobics in the age of 12-15. We used 11 motor tests which were focused on strength, endurance, flexibility, rhythmic and balance abilities. Test battery was formed of standardized motor tests suitable for these two sports. The test results were processed into tables and the average …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Kavalířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BICANOVÁ, Nikola. Rozdíl v úrovni hrubé motoriky závodnic moderní gymnastiky a step aerobiku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání