Specifika začlenění zrakově postižených žáků do volnočasových aktivit pohledem pedagogů – Bc. Kielarová Kielarová
Bc. Kielarová Kielarová
Bakalářská práce
Specifika začlenění zrakově postižených žáků do volnočasových aktivit pohledem pedagogů
Specifics of inclusion of visually impaired pupils to the leisure time activities in a view of teachers
Anotace:
Cílem práce je definovat specifika při začlenění zrakově postižených žáků základních a středních škol do volnočasových aktivit z pohledu pedagogů. Specifika jsou definována na základě výpovědí šesti vedoucích volnočasových aktivit, kteří měli mezi svými svěřenci začleněny zrakově postižené žáky základních a středních škol. Z výsledků vyplývá, že mezi největší specifika patří individuální přístup a …víceAbstract:
Aim of this paper is to define specifics of inclusion of visualy impaired primary school and secondary school pupils into the leisure time activities in a view of teachers. Defining of specifics is based on interviews with 6 leaders of leisure time activities, who had included visualy impaired pupils of primary and secondary schools in their leisure time activities. Results shows that the main specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qr0l1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Activity Holding Principles and Strategies in Facilitating the Sustainable Development of the Confucius Institute (Perspective of Leisure Time Activities)
Kexin ZHANG -
ADEQUATE USE OF LEISURE TIME AS A PEDAGOGICAL STRATEGY THAT STRENGTHENS CITIZENS 'COMPETENCES IN MIDDLE SCHOOL STUDENTS OF LUIS CARLOS GALAN SARMIENTO SCHOOL COLOMBIA
Ana Carolina LOPEZ BELTRAN -
Volnočasové aktivity pro intaktní společnost inspirované jedinci se zrakovým postižením
Renata Svobodová -
Specifické volnočasové aktivity jako prostředek rehabilitace osob se zrakovým postižením
Iva Štancíková -
Volnočasové aktivity osob se zrakovým postižením
Marie FOJTÍKOVÁ -
Volnočasové aktivity osob se zrakovým postižením
Adéla BILOŠOVÁ -
Volnočasové aktivity dětí se zrakovým postižením
Lucie Žuchová -
Volnočasové aktivity dospělých osob se zrakovým postižením
Lucie ČECHOVÁ