Skupinová reflexe u lektorů osobnostně sociálního rozvoje. – Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Disertační práce
Skupinová reflexe u lektorů osobnostně sociálního rozvoje.
Group reflection in lecturers of personal and social development.
Anotace:
Text usiluje o odhalení způsobu, jakým lektoři v rámci vybraných pojetí osobnostně sociálního rozvoje realizují skupinová reflektivní sezení. Ohniskem zájmu je přitom zejména oblast jimi sledovaných cílů a činností, prostřednictvím nichž tyto cíle naplňují, podoba struktury komunikačního prostoru reflektivních sezení a nakonec i povaha vzájemné interakce mezi lektorem a účastníky. Teoretická část textu …víceAbstract:
Text aspires to reveal a way in which lecturers, in chosen concepts of personal and social development, implement group reflective sessions. Focus of the attention is on the area of goals and actions followed by the lecturers through which they fulfill these aims, form of communication space structure in reflective sessions and finally even a nature of the mutual interaction between a lecturer and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a7lqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 12. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., doc. PhDr. Josef Valenta, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Interakce lektora s účastníky skupinových reflektivních sezení
Jana Holubová -
Hry pro osobnostně sociální rozvoj
Hana VŠETULOVÁ -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit
Markéta HARLASOVÁ -
Adventure Therapy jako alternativní terapeuticko ? formativní prostředek pro osobnostně sociální rozvoj osob se speciálními potřebami
Lucie KELLEROVÁ -
Využití prvků dramatického umění pro osobnostně - sociální rozvoj jedinců s duševním onemocněním
Marie Pašková -
Komunita jako vstupenka do života aneb reflexe zkušenosti se skupinovou terapií absolventů terapeutické komunity
Monika Hamplová -
Možnosti a meze dramaterapeutického týmu v procesu přípravy, realizace a následné reflexe skupinových intervencí
Tomáš LAKOTA