Alžběta Lindová
Bachelor's thesis
Problematika chovu lam
Issues of llamas breeding
Abstract:
Literární rešerše se zabývá problematikou chovu lam. Nejprve se zaměřuje na taxonomii lam, která je uvedena podle nového rozdělení od Wilsona and Reedera, 2005. V původu a domestikaci je uváděn vývoj velbloudovitých, jejich postupná migrace, jsou popsány různé názory na domestikaci, která proběhla z guanako na lamu a z vikuně na alpaku. Až na základě studia DNA byla potvrzena správnost tohoto tvrzení …moreAbstract:
This literature search deals with breading llamas. At first, it focuses on taxonomy of llamas, which follows the classification of Wilson and Reeder (2005). The development of camel family is described in the chapters called Origins and Domestication, including their gradual migration. In this chapter there are also mentioned different views on domestication, which happend from guanaco to llama and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Milena Fantová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Agrobiology, Food and Natural ResourcesBachelor programme / field:
Animal Science / Companion Animals
Theses on a related topic
-
Zásady chovu lam v podmínkách České republiky
Natálie Zemániková -
Zhodnocení současného stavu vybraného agroturistického provozu zabývajícího se chovem lam
Lucie Hejmalová -
Etologie lam
Tereza Hojerová -
Chov lamy krotké v ČR
Sandra KREJNÍKOVÁ -
Zásady chovu lam v podmínkách České republiky
Natálie Zemániková -
Etologické sledování kastrovaných samců lam
Petra MENŠÍKOVÁ -
Využití lam v zooterapii
Silvia Lovětínská -
Možnosti využití lam pro účely agroturistiky na jižní Moravě
Lucie Hejmalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights