Michaela GARBAROVÁ

Master's thesis

Prostředky persvaze v reklamě

Means of persuasion in advertising
Abstract:
Předmětem diplomové práce je rozbor prostředků, které vedou k přesvědčení potencionálních spotřebitelů o kvalitách výrobků a služeb, které si kupují. Hlavní náplní této práce je zaměřit se nejen na vizuální složku reklamy, ale také na text, který ji utváří a činí úspěšnou. V diplomové práci se setkáme také s charakteristikou některých médií a s pojmy jako masová komunikace, direct marketing či etický …more
Abstract:
The subject of this thesis is to analyze the resources that lead to the conviction of potential consumers about the quality of the products and services they buy. The main concern of this work is to focus not only on the visual component of advertising, but also the text that it creates and makes successful. In this thesis we meet also with the characteristics of some media concepts such as mass communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GARBAROVÁ, Michaela. Prostředky persvaze v reklamě. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta