Michaela GARBAROVÁ

Diplomová práce

Prostředky persvaze v reklamě

Means of persuasion in advertising
Anotace:
Předmětem diplomové práce je rozbor prostředků, které vedou k přesvědčení potencionálních spotřebitelů o kvalitách výrobků a služeb, které si kupují. Hlavní náplní této práce je zaměřit se nejen na vizuální složku reklamy, ale také na text, který ji utváří a činí úspěšnou. V diplomové práci se setkáme také s charakteristikou některých médií a s pojmy jako masová komunikace, direct marketing či etický …více
Abstract:
The subject of this thesis is to analyze the resources that lead to the conviction of potential consumers about the quality of the products and services they buy. The main concern of this work is to focus not only on the visual component of advertising, but also the text that it creates and makes successful. In this thesis we meet also with the characteristics of some media concepts such as mass communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GARBAROVÁ, Michaela. Prostředky persvaze v reklamě. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta