Michaela GARBAROVÁ
Diplomová práce
Prostředky persvaze v reklamě
Means of persuasion in advertising
Anotace:
Předmětem diplomové práce je rozbor prostředků, které vedou k přesvědčení potencionálních spotřebitelů o kvalitách výrobků a služeb, které si kupují. Hlavní náplní této práce je zaměřit se nejen na vizuální složku reklamy, ale také na text, který ji utváří a činí úspěšnou. V diplomové práci se setkáme také s charakteristikou některých médií a s pojmy jako masová komunikace, direct marketing či etický …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the resources that lead to the conviction of potential consumers about the quality of the products and services they buy. The main concern of this work is to focus not only on the visual component of advertising, but also the text that it creates and makes successful. In this thesis we meet also with the characteristics of some media concepts such as mass communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GARBAROVÁ, Michaela. Prostředky persvaze v reklamě. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ a lit. pro 2. st. ZŠ a SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný