Bc. Beáta Hynková

Diplomová práce

Vliv pandemie na chování spotřebitele

The impact of the pandemic on consumer behaviour
Anotace:
Práce se věnuje vlivu fenoménu pandemie COVID-19 na chování spotřebitele se zaměřením na on-trade trh s pivem. Práce se zabývá trendy na trhu s pivem, které byly zvýrazněny či urychleny vlivem fenoménu COVID-19 a jejich vlivem na chování spotřebitele. Fenomenologický výzkum v této oblasti má explorační charakter, a jeho účelem je poukázat na nové příležitosti, ale i hrozby, které se na trhu s pivem …více
Abstract:
The work is devoted to the effect of the phenomenon of the COVID-19 pandemic on consumer behaviour with a focus on the on-trade beer market. The thesis deals with the trends in the beer market, which were highlighted or accelerated due to the effect of COVID-19, and their influence on consumer behaviour. Phenomenological research in this area has an exploratory character, and its purpose is to point …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta