Helena Vránová
Master's thesis
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Marketing of HN, LN, MF DNES and Právo
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření …viacAbstract:
This thesis deals with marketing of the serious Czech newspapers (HN, LN, MF DNES and Právo) with a focus on possible models of their brand valuation. The main goal of this work is a marketing analysis of the four subjects using the electronic data sources. The analysis includes basic information about the publishers, their property relations and economic results for the period from 2005 to 2009. After …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Dagmar Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28902
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl