Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z – Wiktoria Kowalczyková
Wiktoria Kowalczyková
Bakalářská práce
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Greenwashing in the Fashion Industry from the Perspective of Generation Z
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zjistit, jak mladí lidé generace Z vnímají a reagují na problematiku týkající se greenwashingu v módním průmyslu. Teoretická část vysvětluje pojmy spojené s tématem práce, jako jsou: módní průmysl, životní prostředí, udržitelnost, greenwashing a samotné představení generace Z. Praktická část se zaměřuje na představení dvou odlišných fashion značek, které jsou později zmíněny …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out how young people of generation Z perceive and react to issues related to greenwashing in the fashion industry. The theoretical part explains concepts related to the topic of the thesis such as: fashion industry, environment, sustainability, greenwashing and the introduction of generation Z itself. The practical part focuses on the introduction of two different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kowalczyková, Wiktoria. Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
Yelyzaveta Akymenko -
Dopady fast fashion na rozvojové krajiny - prípadová štúdia krajiny Bangladéš
Juraj Baškovský -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková -
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
Barbora Kučerová