Aplikace teorie her v marketingu – Ing. Alena Pospíšilová
Ing. Alena Pospíšilová
Bakalářská práce
Aplikace teorie her v marketingu
Application of the game theory in marketing
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje propojení dvou disciplín, teorii her a marketing. Ačkoliv je teorie her jednou z nejvíce rozvíjejících se disciplín, není dosud příliš veřejně známá. Pomocí teorie her lze řešit především konfliktní situace a lze ji využít v mnoha vědních oborech, např. v marketingu. Téměř žádný podnik, který chce uspět v dnešním tržním hyperkonkurečním prostředí, se neobejde bez kvalitního …víceAbstract:
In this bachelor thesis, I tried to look at the interconnections between the disciplines of game theory and marketing. Although game theory is one of the fastest developing fields, it’s not very well known among public. Game theory can be used for solving conflict situations and can be applied in many science fields, including marketing. A very few companies can function well and succeed in today’s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e3g2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Pavel Řepásek -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala