Bc. Lucie Cuberková

Master's thesis

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Marketing research of customer satisfaction
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě provedení marketingového výzkumu zjistit aktuální spokojenost zákazníků vybrané prodejny a na základě výsledků výzkumu navrhnout vhodná řešení ke zlepšení míry spokojenosti. První kapitola vymezuje teoretická východiska marketingového mixu služeb a spokojenosti zákazníků. V druhé kapitole je představena společnost. Třetí kapitola se zaměřuje na primární marketingový …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the current customer satisfaction of the selected shop by conducting marketing research and, based on the research results, to propose suitable solutions to improve the level of satisfaction. The first chapter defines the theoretical basis for the marketing mix of services and customer satisfaction. The second chapter is presented by the company. The third …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management