Projekt praktické činnosti jako prostor rozvoje faktorů tvořivosti u žáka primární školy – Jaroslava MÍČKOVÁ
Jaroslava MÍČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt praktické činnosti jako prostor rozvoje faktorů tvořivosti u žáka primární školy
Project practical activity like place for progresing of factores of creativity of schoolchild in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přínosem praktických činností jako prostoru pro rozvoj faktorů tvořivosti u žáka primární školy. Na základě odborné literatury v teoretické části vymezuji pojmy tvořivost, technická výchova a projektová výuka. V těchto třech teoretických okruzích jsou dále obsaženy a vymezeny: tvořivý proces a produkt, tvořivé faktory, konvergentní a divergentní myšlenkové operace, tvořivý …víceAbstract:
My dissertation deals with the contribution of practical activities as scope for the factors developing creativity of primary school pupils. Firstly, the definitions of the terms creativity, technical education and project teaching, based on specialised literature, are introduced. These three theoretical spheres focus in detail on the creative process and product, creative factors, convergent and divergent …víceKlíčová slova
tvořivost technická výchova projektová výuka tvořivý proces a produkt tvořivé faktory konvergentní myšlenkové operace divergentní myšlenkové operace tvořivý člověk tvořivé metody rozvoj tvořivosti rozvoj praktických činností Člověk a svět práce pracovní náměty druhy projektů dílčí projekty
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Zveřejnit od: 25. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Roučová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÍČKOVÁ, Jaroslava. \textit{Projekt praktické činnosti jako prostor rozvoje faktorů tvořivosti u žáka primární školy}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vbvvlb/.
Jak správně citovat práci
MÍČKOVÁ, Jaroslava. Projekt praktické činnosti jako prostor rozvoje faktorů tvořivosti u žáka primární školy. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol, Výtvarná výchova pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj jemné motoriky praktickými činnostmi v preprimárním vzdělávání.
Veronika NOVOTNÁ -
Analýza aktivit zaměřených na rozvoj matematické pregramotnosti dítěte prostřednictvím literárních textů
Kristýna Svobodová -
Vliv průmyslových zón na rozvoj regionu Moravskoslezského kraje
Kateřina Walachová -
Rozvoj zrakového vnímání u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
Martina PITROVÁ -
TECHNICKÉ ZTVÁRNĚNÍ A METODIKA KONSTRUKČNÍCH PROJEKTŮ A JEJICH ANALÝZA
Jana KINDLOVÁ -
Samozásobitelství a nedostatkové zboží na příkladu širšího Brněnska v 70. a 80. letech
Vanda Jiříkovská -
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Adéla HANUSKOVÁ -
Rozvoj digitální gramotnosti v oblasti člověk a svět práce pomocí malých programovatelných robotů
Ondřej POLÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva