Jana Komárková, DiS.

Bachelor's thesis

Vrstevnická problematika v kontextu základních škol

Peer problems in the context of primary schools
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vrstevnické podpoře na základních školách v Brně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá definicí vrstevníka, vrstevnické podpory a psychologickými aspekty podporovatelů. Ve druhé praktické části jsou rozhovor s řediteli a jejich pohled na vrstevnickou problematiku v kontextu základních škol. Dále práce popisuje stále nedostačující informovanost …more
Abstract:
The thesis deals with peer support at primary schools in Brno. It is divided into theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of a peer, peer support and psychological aspects of supporters. In the practical part, the interview the directors and their view on the issue in the context of peer schools is treated. It also describes the awareness of peer support at elementary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Accessible from:: 28. 4. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Komárková, Jana. Vrstevnická problematika v kontextu základních škol. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic