Jana Komárková, DiS.

Bachelor's thesis

Vrstevnická problematika v kontextu základních škol

Peer problems in the context of primary schools
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o vrstevnické podpoře na základních školách v Brně. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá definicí vrstevníka, vrstevnické podpory a psychologickými aspekty podporovatelů. Ve druhé praktické části jsou rozhovor s řediteli a jejich pohled na vrstevnickou problematiku v kontextu základních škol. Dále práce popisuje stále nedostačující informovanost …viac
Abstract:
The thesis deals with peer support at primary schools in Brno. It is divided into theoretical and practical parts. The first part deals with the definition of a peer, peer support and psychological aspects of supporters. In the practical part, the interview the directors and their view on the issue in the context of peer schools is treated. It also describes the awareness of peer support at elementary …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zverejniť od: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komárková, Jana. Vrstevnická problematika v kontextu základních škol. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Práce na příbuzné téma