Zhodnocení marketingového mixu Zoo Jihlava – Lenka Nováková
Lenka Nováková
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingového mixu Zoo Jihlava
Evaluation of Marketing Mix of the Jihlava Zoo
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu Zoo Jihlava a návrh vlastních doporučení a změn v marketingových aktivitách Zoo Jihlava. Teoretická část vychází z aktuálních přístupů ve vědecké a odborné literatuře na téma marketingu. Empirická část se zabývá analýzou marketingového okolí a marketingových aktivit Zoo Jihlava a návrhem vlastních doporučení a změn v marketingových aktivitách Zoo Jihlava …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.