Lenka Nováková

Bakalářská práce

Zhodnocení marketingového mixu Zoo Jihlava

Evaluation of Marketing Mix of the Jihlava Zoo
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu Zoo Jihlava a návrh vlastních doporučení a změn v marketingových aktivitách Zoo Jihlava. Teoretická část vychází z aktuálních přístupů ve vědecké a odborné literatuře na téma marketingu. Empirická část se zabývá analýzou marketingového okolí a marketingových aktivit Zoo Jihlava a návrhem vlastních doporučení a změn v marketingových aktivitách Zoo Jihlava …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.