Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft – Veronika Havelková
Veronika Havelková
Bakalářská práce
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Simplification of Video Games: Case Study World of Warcraft
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl sledovat trend zjednodušování videoher. Zjednodušení se dá chápat jako tvrzení, že trvá kratší dobu hru dohrát, dosáhnout nejvyšší úrovně či jiného stanoveného cíle. Hra World of Warcraft je vhodným objektem komparace, jelikož je zde možné přímé porovnání nejstarší verze hry (Vanilla, 2004) s nejnovějším datadiskem (Battle for Azeroth, 2018). Práce je rozdělena na praktickou …víceAbstract:
This bachelor’s work is aiming for describing the trend of simplification (or casualisation) in video games. Simplification can be understood as statement that a video game takes less amount of time to finish, reach maximum level or other established goal. Video game World of Warcraft is adequate object of comparation, as it provides opportunity to compare two versions of same video game – Vanilla …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qk6j1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií