Bc. Marek OSVALD

Master's thesis

Vztah pozice těla a silově explozivního výkonu

The relationship between body position and strength-explosive performance
Abstract:
Kvalifikační práce je zpracována na téma: "Vztah pozice těla a silově explozivního výkonu." Práce je členěná na teoretickou a metodickou část. V části teoretické jsou popsána veškerá hlediska týkající se tématu výzkumu. V metodické části je popsán výzkumný soubor, testované pozice, testované prostředí, průběh měření a interpretace výsledků. Výzkum došel k závěru, že vztah pozice těla a silově explozivního …more
Abstract:
The qualification thesis is based on the topic "Relationship between body position and explosive power performance". The thesis is divided into theoretical and methodological parts. The theoretical part describes all aspects related to the research topic. The methodological part describes the research set, the tested positions, the tested environment, the course of measurements and the interpretation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Daniela Benešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OSVALD, Marek. Vztah pozice těla a silově explozivního výkonu. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Sport and Lower Secondary School Teacher Training in Health Education