Hyperbola ve francouzských publicistických textech – Bc. Eva ŠNEBERGOVÁ
Bc. Eva ŠNEBERGOVÁ
Diplomová práce
Hyperbola ve francouzských publicistických textech
Hyperbole in the french journalistic texts
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza užití stylistické figury hyperboly ve francouzských publicistických textech. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části představujeme definici hyperboly francouzskými i českými autory. Jedna kapitola je věnována i tématu publicistický styl, která se zabývá jeho aktuální podobou i historií. Praktická část zkoumá užití hyperboly …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the utilization of the hyperbole in the french journalistic texts. The thesis contains two parts, the theoretical and the practical one. In the theoretical part, the definition of hyperbole is presented by french and czech authors. One chapter is also dedicated to the topic which is named journalistic style, to its actual form and history. The practical part analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠNEBERGOVÁ, Eva. Hyperbola ve francouzských publicistických textech. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.