Vliv mediální prezentace ZOO Zlín na její návštěvnost – Zdenka Žáková
Zdenka Žáková
Bakalářská práce
Vliv mediální prezentace ZOO Zlín na její návštěvnost
The Influence of Its Media Presentation on the Attendance of Zlín ZOO
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak sebeprezentace Zoo Zlín ovlivňuje svoji návštěvnost, jakých prostředků k tomu využívá a zhodnotit jejich efektivitu. Výzkum bude proveden formou analýzy statistických dat zoo a to z hlediska a) užitých marketingových nástrojů Zoo Zlín, b) prezentace v médiích, c) uskutečněných akcí a událostí, d) okolních vlivů. Na základě zjištěného výsledku bude vytvořen návrh na zlepšení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.