Strategie uvedení obchodní značky na trh – Bc. Tereza ŠŤASTNÁ
Bc. Tereza ŠŤASTNÁ
Diplomová práce
Strategie uvedení obchodní značky na trh
Strategy introduction trademark on the market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout strategii k uvedení obchodní značky na trh a vhodná opatření vedoucí k posílení značky ve fázi růstu. Provedla jsem marketingový výzkum, který mi pomohl zjistit, jak značku vnímají její stávající i potenciální zákazníci a jak se firmě daří šířit povědomí o značce. Zabývala jsem se také tím, jakou má značka vizi a hlavní cíle a zjišťovala jsem, jaké jsou její silné …víceAbstract:
The aim of thesis was to design a strategy for putting the trademark on the market and appropriate measures to strengthen the brand in the growth phase. I have conducted marketing research that helped me find out how the brand is perceived its current and potential customers and how the company managed to spread brand awareness. I also considered what the brand has a vision and the main objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Antónia Štensová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Tereza. Strategie uvedení obchodní značky na trh. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Kolářová Kolářová -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Optimalizace marketingové strategie Hotelu Lesana
Eliška Semelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva