Magdaléna GURSKÁ

Bachelor's thesis

Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského projektu na téma internetová hra "Rullez" z pohledu animátora a výtvarníka

Creation, reflection and lessons taken from the production of bachelor project themed internet game "Rullez" from the viewpoint of animator and designer
Abstract:
Tímto bych chtěla představit náš bakalářský projekt - internetovou prohlížečovou hru "Rullez" (pracovní název). V podstatě se jedná o zpracování první kapitoly, kterou jsme se sna-žili koncipovat jako úvod k budoucí hře. Touto hrou bychom chtěli zaujmout mladou gene-raci internetového průmyslu a originálním konceptem se snažíme vyplnit mezery v oblasti internetových her.
Abstract:
I would like to present you our bachelor project - internet browser game "Rullez", more precisely first chapter of this project. This kind of game is focused on young audience of the internet generation. With our original concept we are aiming to fill the gap in game industry.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier: 20064

Thesis defence

  • Supervisor: Milan Šebesta

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GURSKÁ, Magdaléna. Tvorba, reflexe a poučení z vytváření bakalářského projektu na téma internetová hra "Rullez" z pohledu animátora a výtvarníka. Zlín, 2011. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Fine Arts / Classical Animation

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.