Význam marketingové komunikace v řízení organizací veřejného sektoru – Bc. Lucie Železná
Bc. Lucie Železná
Diplomová práce
Význam marketingové komunikace v řízení organizací veřejného sektoru
The Relevance of Marketing Communication in the Management of Public Sector Organisations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou významu marketingové komunikace v řízení organizací veřejného sektoru. V prvních třech kapitolách je nastíněno základní teoretické vymezení problémových oblastí - řízení v organizacích veřejného sektoru, marketingový mix, marketingová komunikace a její jednotlivé nástroje ve veřejném sektoru. V závěrečné části jsou na základě zjištěných poznatků uvedeny přínosy …víceAbstract:
The thesis deals with problems of the relevance of marketing communication in the management of public sector organizations. In the first three chapters the essential theoretical determination of the problem areas - management of the public sector organizations,marketing mix, marketing communication and its individual tools of the public sector organizations - is outlined. The final chapter contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/apoch/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2006
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique)
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová