Bc. Gabriela Ducháčová

Diplomová práce

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity using the tools IMK
Anotace:
Téma diplomové práce je budování corporate identity pomocí nástrojů IMK. Jedná se o téma velice aktuální, neboť s příchodem pandemie Covid 19 je možné očekávat celosvětový hospodářský pokles, který se dotkne prakticky všech firem, alespoň zprostředkovaně. A právě kvalitní marketing může tento predikovaný pokles zastavit, resp. plně negovat. První část práce je věnována firemní identitě, kde přibližuje …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is building a corporate identity using IMK tools. This is a very topical issue, as with the advent of the Covid 19 pandemic, a global economic downturn can be expected that will affect virtually all companies, at least indirectly. Therefore, quality marketing can stop this predicted decline, or else fully negate. The first part of the work is devoted to corporate identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace