Bc. Lucie Tůmová

Bakalářská práce

Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování

The influence of the family environment on purchasing decisions
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění vlivu rodinných příslušníků na nákup statků dlouhodobé i krátkodobé spotřeby. Teoretická část se věnuje definici rodiny, její funkci a vývojem současné české rodiny. Dále se tato část věnuje marketingovému pojetí nakupování, do kterého se zahrnují faktory, které ovlivňují české rodiny při nákupu. Praktická část pracuje s dotazníkem a jeho vyhodnocením. Výsledkem práce …více
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the influence of family members on the purchase of durable and non-durable goods. The theoretical part deals with the definition of the family, its functions and the development of the contemporary Czech family. Furthermore, this part deals with the marketing concept of shopping, which includes factors that affect Czech families when shopping. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní