Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře – Dominika Zatloukalová
Dominika Zatloukalová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Marketing mix of selected travel agency
Anotace:
Bakalářská práce, jejíž tématem je „Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře“ se zabývá analyzováním marketingového mixu CK DELUXEA. V teoretické části práce jsou popsána témata týkající se cestovního ruchu a marketingu, dále také SWOT analýza. Praktickou část práce tvoří představení CK DELUXEA pomocí rozšířeného marketingového mixu, SWOT analýza a analýza konkurenčních cestovních kanceláří. Poslední …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing mix of selected travel agency and analyzes the marketing mix of travel agency DELUXEA. The theoretical part describes topics related to tourism and marketing as well as SWOT analysis. The practical part of the thesis consists of Deluxea presentation using an extended marketing mix, SWOT analysis and analysis of competing travel agencies. The last part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová