Bc. Vendula Větrovcová

Master's thesis

Emoce a jejich vliv na spotřební chování.

Emotions and their influence on customers behavior.
Abstract:
V této práci je uvedeno, jaké emoce cítí respondenti v podniku, který slouží jako bar, diskotéka a hospoda, která nabízí sportovní vyžití. Práce je opřena o odbornou literaturu. Výzkum v práci je podložen dotazníkovým šetřením s návštěvníky podniku. Výsledky v práci jsou zpracovány v grafech a tabulkách. Tabulky rozdělují odpovědi mužů a žen u jednotlivých emocí. V práci je uvedeno doporučení a rady …more
Abstract:
In this thesis, it is stated what emotions the respondents feel in a business that serves as a bar, disco and pub that offers sports activities. The work is based on professional literature. The research at work is based on a questionnaire survey with visitors to the company. The results in the thesis are processed in graphs and tables. The tables divide the responses of men and women for individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry