Emoce a jejich vliv na spotřební chování. – Bc. Vendula Větrovcová
Bc. Vendula Větrovcová
Master's thesis
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Emotions and their influence on customers behavior.
Abstract:
V této práci je uvedeno, jaké emoce cítí respondenti v podniku, který slouží jako bar, diskotéka a hospoda, která nabízí sportovní vyžití. Práce je opřena o odbornou literaturu. Výzkum v práci je podložen dotazníkovým šetřením s návštěvníky podniku. Výsledky v práci jsou zpracovány v grafech a tabulkách. Tabulky rozdělují odpovědi mužů a žen u jednotlivých emocí. V práci je uvedeno doporučení a rady …moreAbstract:
In this thesis, it is stated what emotions the respondents feel in a business that serves as a bar, disco and pub that offers sports activities. The work is based on professional literature. The research at work is based on a questionnaire survey with visitors to the company. The results in the thesis are processed in graphs and tables. The tables divide the responses of men and women for individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/xppst/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Spotřební chování seniorů
Radka Šoborová -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Tereza Kanzelsbergerová