Ing. Ganna Zharinova

Diplomová práce

Město a jeho propagace - na příkladu konkrétního sídla

The city and its promotion - particular city
Anotace:
Diplomová práce se zabývá městským marketingem, konkrétně možnostmi účinné propagace ukrajinského města Jalta. Cílem bylo zpracovat nové atributy brandingu, které budou mít vizuální a barevný obsah, geometrický tvar a budou charakterizovat město Jalta v nové roli. Tento cíl byl realizován v několika dílčích krocích: analýza současných atributů, které charakterizují obraz města Jalta, zdůvodnění potřeby …více
Abstract:
There are four main purposes of my work. The first one lies in creating a new brand identity, which will change the stereotype of Yalta as a tourist city into a city of trust. Brand identities will have visual, color and geometric influences. The second aim is to analyze brand identity of the city that is being used now (logotype, slogan, firm style). The third is to explain why it is necessary to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní