Martin Ložek
Bakalářská práce
Konektivita vozů ŠKODA AUTO a.s.
Connectivity of cars ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je konektivita vozů Škoda Auto. Vývoj nového softwaru, hledání a odstraňování chyb a vytváření vlastních testovacích scénářů. V teoretické části je představena společnost ŠKODA AUTO a.s., její počátky a vývoj v oblasti bezpečnosti. Následující část popisuje marketing a jeho vliv na vývoj bezpečnostních prvků a konektivity. Dále se práce zaměřuje na současnou analýzu konektivity …víceAbstract:
The content of this bachelor's thesis is the connectivity of Škoda Auto cars. Developing new software, finding and troubleshooting, and creating your own test scenarios. The theoretical part introduce the company ŠKODA AUTO a.s., its beginnings and development in the field of safety. The following section describes marketing and its impact on the development of security features and connectivity. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ložek, Martin. Konektivita vozů ŠKODA AUTO a.s.. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ŠKODA AUTO a.s. na rakouském trhu
Timur Šiml -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace značky ŠKODA v České republice pro vozy po skončení záruční doby
Dominik Klement -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniel Blábolil -
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Lucie Benická -
Marketingová komunikace ŠKODA Muzea
Lenka Luxová -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Dita Lahovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva