Bc. Tereza Češková
Master's thesis
Finanční řízení a marketingové strategie
Financial Management and Marketing Strategies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou finančního řízení podniku a tvorby marketingové strategie. A to nejprve z pohledu dvou oddělených celků, které mají samostatně na fungování podniku velký význam. Následně jsou uvedeny v provázanosti obou kategorií. A to jak teoretické, tak demonstrované na fungování v konkrétním podniku. Práce obsahuje teoretická východiska pro efektivní finanční řízení podniku …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of company financial management and formation of marketing strategies. The issue is first approached from the perspective of two separeted units both of them having individual substantial impact on the company operation. Subsequently, they are illustrated in cohesion of both categories in theory and then they are demonstrated as practically functioning in a particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kaa1v/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 10. 2011
- Supervisor: Ing. Tomáš Marek
- Reader: Ing. Jan Goláň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila