Bc. Petra Půčková

Master's thesis

Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

The Project of Uses Social Networks to Marketing Promotion Wine Cellar Skalák
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je …more
Abstract:
This thesis deals with possibilities of the marketing promotion of the wine cellar Skalák on social networks, mainly on Facebook. In the first theoretical part the question of Internet marketing is processed, mainly the marketing on social networks. The social network Face-book is also analyzed here. The practical part introduces the wine cellar Skalák and also analyzes its current marketing promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Půčková, Petra. Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe