Marketingové komunikace společnosti Bonami – Lucie Budská
Lucie Budská
Bakalářská práce
Marketingové komunikace společnosti Bonami
Marketing Communications of the company Bonami
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje marketingové komunikace společnosti Bonami. Společnost Bonami je českou společností prodávající nábytek a doplňky do domácnosti. Cílem práce je zjistit vnímání marketingových komunikací cílovými skupinami. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingovým strategiím, marketingovému mixu a komerčním komunikacím. Praktická část je věnována představení společnost …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the marketing communications of the company Bonami. Bonami is a Czech company selling furniture and household accessories. The work aims to find out the perception of marketing communications by target groups. The theoretical part deals with the definition of marketing, marketing strategies, marketing mix and commercial communications. The practical part is devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda