Petra Mendlíková
Diplomová práce
Smyslový a emoční marketing.
Sensory and emotional marketing.
Anotace:
Diplomová práce "Smyslový a emoční marketing" pojednává o zapojení smyslových podnětů a snaží se objasnit jejich význam v rámci komerční komunikace. Přibližuje tuto problematiku, jež se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na využívání smyslových podnětů jednak v rámci komunikace jednotlivých produktů či služeb, ale také multisenzorického zapojení v rámci komunikace značky jako takové. …víceAbstract:
Diploma thesis "Sensory and emotional marketing" deals with engagement of sensory stimulations and try to clarify their meaning in commercial communication. It approaches this issue for which struggles to create a theoretical background. Emphasis is placed on the use of sensory stimuli, both within the various communication products or services, but also multiple-sensory involvement in the brand communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Václav Kupec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors
Sebastien Turies -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Smyslový marketing
Martin Hudec