Teorie firmy: zvyšování produktivity a efektivity prodeje u značkové a franšízové prodejny O2 – Jaroslava Trmalová
Jaroslava Trmalová
Master's thesis
Teorie firmy: zvyšování produktivity a efektivity prodeje u značkové a franšízové prodejny O2
Firm Theory: Increasing productivity and efficiency of sales in O2 brand and franchise stores
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. PhDr. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRMALOVÁ, Jaroslava. \textit{Teorie firmy: zvyšování produktivity a efektivity prodeje u značkové a franšízové prodejny O2}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vdpm3w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva