Bc. Mairamkan Satybaldyeva
Bachelor's thesis
Marketingový mix podniku
Marketing mix of the company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko a. s. Cílem této práce je rozebrat marketingový mix podniku a vyhodnotit, zda jsou efektivně využity jeho jednotlivě nástroje. Teoretická část práce je zaměřena na definice cílového trhu, marketingový mix, který obsahuje klasický přístup, a to produkt, cenu, distribuci a propagaci. Především popisuje nové přístupy …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing mix in the company Kofola Československo. The goal of this work is to analyze the company's marketing mix and evaluate whether its individual tools are effectively used. The theoretical part of the work is focused on the definition of the target market, the marketing mix, which includes the classical approach, namely product, price, distribution and promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Reader: Pavel Pánek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights