Marketingový mix podniku – Bc. Mairamkan Satybaldyeva
Bc. Mairamkan Satybaldyeva
Bakalářská práce
Marketingový mix podniku
Marketing mix of the company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko a. s. Cílem této práce je rozebrat marketingový mix podniku a vyhodnotit, zda jsou efektivně využity jeho jednotlivě nástroje. Teoretická část práce je zaměřena na definice cílového trhu, marketingový mix, který obsahuje klasický přístup, a to produkt, cenu, distribuci a propagaci. Především popisuje nové přístupy …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing mix in the company Kofola Československo. The goal of this work is to analyze the company's marketing mix and evaluate whether its individual tools are effectively used. The theoretical part of the work is focused on the definition of the target market, the marketing mix, which includes the classical approach, namely product, price, distribution and promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Pavel Pánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Vykazování dlouhodobého majetku dle české účetní legislativy a IFRS ve společnosti Kofola
Pavla Čerbáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva