Motivační aktivity pro efektivní výuku německého jazyka na druhém stupni základních škol – Linda Bachurová
Linda Bachurová
Bakalářská práce
Motivační aktivity pro efektivní výuku německého jazyka na druhém stupni základních škol
Motivating activities for effective learning of German language at Lower Secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce popisuje, proč je důležité motivovat děti při výuce cizího jazyka. Motivační aktivity by měly v žácích vzbudit zájem o jazyk a docílit tak efektivnějšího vzdělávání. Práce obsahuje i některé konkrétní příklady motivačních činností, které využívají současní učitelé německého jazyka. Součástí práce jsou i metodické listy s příklady aktivit.Abstract:
Diese Bachelorarbeit beschreibt Gewichtigkeit der Motivation der Schüler während des Fremdsprachenunterrichtes. Motivationsaktivitäten sollten bei den Schülern das Interesse an Fremdsprachen erwecken und effektivere Ausbildung erzielen. Die Bachelorarbeit enthält auch konkrete Beispiele der Motivationstätigkeiten, die die gegenwärtigen Deutschlehrer benutzen. Der Bestandteil der Bachelorarbeit sind …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marie Müllerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACHUROVÁ, Linda. \textit{Motivační aktivity pro efektivní výuku německého jazyka na druhém stupni základních škol}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vdxrmu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání, Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Motivation der Kursteilnehmer/-innen zum Lernen der deutschen Sprache
Andrea Lukešová -
Wortschatzlehren und -lernen im Kontext der Mehrsprachigkeit
Věra Paclíková -
Lernen durch Hören und Sehen (Potenzial und Einsatz authentischer Spielfilme im Unterrich Deutsch als Fremdsprache)
Pavla Petrová -
J. M. Simmels „Hurra, wir leben noch“ als Lernmaterial im interkulturellen Lernen im DaF
Franziska Nagelová -
Förderung des Selbstgesteuerten Lernens durch die Methode "Lernen durch Lehren"
Lenka Kučerová -
Individuelle Unterschiede beim Lernen fremder Sprachen
Martina Albrechtová -
Lernen durch Lehren
Zuzana Palacková -
Kooperatives Lernen: Textarbeit im DaF-Unterricht in der Grundschule
Jitka KOPŘIVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva