Internetový prodej osobních automobilůInternet Sale of Passenger Cars – Michal Míka
Michal Míka
Bakalářská práce
Internetový prodej osobních automobilůInternet Sale of Passenger Cars
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení trendů v oblasti internetového prodeje osobních automobilů. S rostoucím významem online prostředí v obchodě a spotřebitelském chování v automobilovém průmyslu je cílem této studie porozumět vlivu internetového prodeje na tradiční distribuční modely a zákaznické preference. Práce začíná stručným přehledem historického vývoje prodeje automobilů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of trends in the field of internet sales of passenger cars. With the growing importance of the online environment in business and consumer behaviour in the automotive industry, the aim of this thesis is to understand the impact of Internet sales on traditional distribution models and customer preferences. The thesis begins with a brief overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÍKA, Michal. \textit{Internetový prodej osobních automobilůInternet Sale of Passenger Cars}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve0wrd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
E sales force - obchodní tým 21. století
Jiří Januška -
Internet věcí a jeho využití a implementace v osobních automobilech
Aleš Kratochvíl -
Internet věcí, jeho využití a implementace v osobních automobilech a analýza nabídky na trhu propojených automobilů
Jan Pěrůžek -
Internet of Things v osobních vozech
David Žid -
Využití Internetu věcí v automobilu
Jan Havlík