Marketing environment analysis in chosen hotel – Valeriya Nasypova
Valeriya Nasypova
Bachelor's thesis
Marketing environment analysis in chosen hotel
Marketing environment analysis in chosen hotel
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingové analýze a výzkumu marketingového prostředí hotelového zařízení v Praze. Hlavním cílem práce je provést marketingovou analýzu Park hotelu Popovicky, který se nachází v Praze, České republice a nabídnout návrhy a doporučení pro zlepšení stávající situace, objektivní pohled na slabé a silné stránky hotelového zařízení, nastínit hrozby a příležitosti. Bakalářská …moreAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to marketing analysis and mapping of marketing environment of hotel facility in Prague. The main objective of this thesis is to make marketing environment analysis of Park hotel Popovicky situated in Prague, Czech Republic and suggest some improvements of the current situation, provide an objective overview of its weaknesses and strengths, as well as opportunities and goals …moreKeywords
Klíčová slova hotelové zařízení SWOT analýza PEST analýza analýza prostředí situační analýza marketingová analýza marketingová komuikace výzkum. Key words hotel facility SWOT analysis PEST analysis environment scanning situational analysis marketing analysis marketing communication research.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12420/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Reader: Ing. Martina Sochůrková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Theses on a related topic
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků