Marketing environment analysis in chosen hotel – Valeriya Nasypova
Valeriya Nasypova
Bachelor's thesis
Marketing environment analysis in chosen hotel
Marketing environment analysis in chosen hotel
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována marketingové analýze a výzkumu marketingového prostředí hotelového zařízení v Praze. Hlavním cílem práce je provést marketingovou analýzu Park hotelu Popovicky, který se nachází v Praze, České republice a nabídnout návrhy a doporučení pro zlepšení stávající situace, objektivní pohled na slabé a silné stránky hotelového zařízení, nastínit hrozby a příležitosti. Bakalářská …viacAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to marketing analysis and mapping of marketing environment of hotel facility in Prague. The main objective of this thesis is to make marketing environment analysis of Park hotel Popovicky situated in Prague, Czech Republic and suggest some improvements of the current situation, provide an objective overview of its weaknesses and strengths, as well as opportunities and goals …viacKeywords
Klíčová slova hotelové zařízení SWOT analýza PEST analýza analýza prostředí situační analýza marketingová analýza marketingová komuikace výzkum. Key words hotel facility SWOT analysis PEST analysis environment scanning situational analysis marketing analysis marketing communication research.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12420/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NASYPOVA, Valeriya. \textit{Marketing environment analysis in chosen hotel}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ve26gj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in English)
Práce na příbuzné téma
-
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza jako základní nástroj strategického managementu
Lucie Čechová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Sandra Špalková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Tereza Mordová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků