Sarah Salehová

Bakalářská práce

Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX

The strategy of social media marketing communiations of The National Gallery in Prague and The DOX Centre for Contemporary Art
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje strategiím marketingové komunikace na sociálních médiích vybraných kulturních institucí. Cílem práce je analýza prezentace institucí na sociálních médiích, popis jejich strategií, následně jejich komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně sociálním médiím, především Facebooku, jako novému nástroji v marketingové komunikaci. Teoretická část je dále zaměřena …více
Abstract:
The thesis deals with the strategy of social media marketing communication of the representative culture institutions. The aim is to analyze the social media presentation of these institutions and describe their strategies, afterwards draw a comparison between the galleries and evaluation. The theoretical part is devoted to social media in general, especially to Facebook as a new tool of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Ilja Šmíd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57114