Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe – Nela Trebatická
Nela Trebatická
Bakalářská práce
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Marketing communication of the LOVE FOOD company
Anotace:
Téma této bakalářské práce je zaměřeno na marketingovou komunikaci vybrané společnosti, konkrétně společnosti LOVE FOOD cafe. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci této společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů jako marketingový mix, komunikační mix a dalších pojmů spojených s marketingovou komunikaci. V druhé kapitole …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is focused on the marketing communication of a selected company, specifically the company LOVE FOOD cafe. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of this company and suggest possible improvements in the given area. Theoretical part is focused on the definition of terms such as marketing mix, communication mix and other terms associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jghuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nela Stáhalíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve službách
Tereza Bromová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu
Jana Suchá -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina BOŠKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace kavárny
Nikol Benešová -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
Zdenka Zlámalová -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA